martedì 13 dicembre 2011

Roses 'HOME'

I DEDICATE THIS ROSES 'HOME' TO MY NEW FRIENDS ON GIVE AWAY!!


During my 1st give away which will due  date another few days further,I had got learning some experiences positively for my own self. Fact the comments  So 'few' bloggers,But from you I learn the positively Joy, Gentle Ladies who willing to sharing and giving.

Durante questo mio Blog Candy,che terminerà tra qualche giorno,ho appreso molte cose per me del tutto nuove!
Dai vostri commenti,anche se ancora un po' pochi, ho capitato la gioa che siete tutte disposte a donare e a condividere!!


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


No matter
where you come from
what you do
what you have
who are you
ETC.. 
Non importa da dove vieni
Ciò che fai
Ciò che hai
o
Chi sei

ETC ..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Your simplicity gentleness,
make me feel full of Joy 
Thank you in advance my dear new friends!!
You are so gorgeous!

La vostra semplicità e gentilezza mi riempono di gioia!
Vi ringrazio anticipatamente mie care nuove amiche!
Siete uniche!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Meanwhile waiting for the due date of my 1st give away,
Thought to finish my roses embroidery.
Here below my 'Home' Roses  

Nel frattempo, però, nell'attesa della data di scadenza del blog candy, ho pensato ti finire il mio ricamo con le rose,di cui riporto qualche foto di seguito


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 
Satin double face ribbon
frame slightly white shabby-made by me
22x25 cm 

Ho utilizzato un nastro di raso 'double face' e la cornice bianca realizzate sempre da me con un leggero effeto shabby
22x 25 cm



PICTURES:















Wrapped by transparent plastic bag and surely accompany by my hand painted roses tag:)

Ed eccolo qui, terminato ed avvolto nella busta tranparente,accompagnato dal mio bigliettino sempre dipinto a mano;)


 
Have good day Ladies

xoxo
AYU 




NOTE: i 'LL BE BACK FOR ANOTHER ROSES..KEEP ON EYE LADIES!

8 commenti:

Patrizia ha detto...

Hi Ayu
how are you? I'm very well.
The picture is very beautifull
I'm writing e-mail a next day because now I'm doing the balls for the children of my class for your house for Christmas tree ... bye bye Patrizia

Ayu Maselli ha detto...

Hello there Patrizia,

No problems,I am waiting for it. Take your time Darl!

Oh I do believe that you are so busy teacher...
Really? must be so exiting!.I can imagine the children of your class thrilled up by x'mast balls making!

Ok then soon Patrizia dear,

hug
Ayu

Licia ha detto...

Ayu

ma queste rose sono semplicemente stupende. Non appena le ho viste, mi sono immaginata una collana con una rosa di queste.
Imparerò a farle?????
Un bacione Licia

Ayu Maselli ha detto...

Ciao Licia Cara,
Grazie, come no'.. sono semplice. Sicuramente collana con le rose
( magari nastri di seta)...bellisime!

Un bacione grande
Ayu

A Country Life ha detto...

Hi my darl!!
Today is the DAY!!!
"In bocca al lupo" to me!!
Giada

Mihaela Nica ha detto...

grazie per i complimenti
posso dire che anche tu hai dei lavori molto delicati e pieni di romanticismo
Buon Anno e molte brilanti idee!!!
Mihaela

Ayu Maselli ha detto...

Buongiorno Mihaela,

Molto Grazie a te, e molto gentillissima.
Ti auguro anche buon anno e tante belle cose.

un abbraccio
Ayu

Mariette VandenMunckhof-Vedder ha detto...

Dearest Ayu,
Incredible roses and these are similar to the ones I won.
Hugs,
Mariette

Related Posts